Перемагаємо фінансові негаразди, або Як діяти, коли банківська картка заблокована

47
Нині важко знайти людину, в гаманці якої не лежить хоча б одна банківська картка, скажімо таких знаних платіжних систем, як Visa чи MasterCard. Звичайно, банківська картка дає людині багато переваг — це і зекономлений час, і швидкість розрахунку, і зручна скарбничка. Та іноді з користувачами карток трапляються доволі неприємні пригоди. І тоді неважливо, хто ти за професією чи за статусом, головне — найшвидше повернути картку та не втратити свої, кровно зароблені…

Історія 1. Якщо кошти списали кілька разів

«Купував в аптеці ліки. При спробі оплатити карткою стався збій. Я ввів ПІН-код, але термінал завис. Касир шість разів провів картою через апарат. Але оплатити покупку так і не вдалося, а ніяких чеків касир не дав. Через деякий час на телефон прийшло шість SMS про оплату товару».

Платіж за карткою може не пройти через технічні проблеми. І іноді трапляється, що касир проводить оплату кілька разів. Тоді гроші з карти можуть списати неодноразово. У цій ситуації слід звернутися до банку, що видав вам карту. Ваш банк зв'яжеться з банком, який обслуговує термінал магазину, і той скасує операцію. Щоправда, на повернення грошей може піти до 30 календарних днів.

Історія 2. При купівлі банківська картка виявилася заблокованою

«Кілька разів купував товари в одному і тому самому інтернет-магазині. Розплачувався карткою. Після чергової покупки в супермаркеті не зміг розрахуватися карткою. Знаю, що гроші на карті точно були. Касир сказав, що моя картка заблокована».

Так, банк може заблокувати картку після онлайн-покупки через підозри в шахрайстві. Наразі почастішали випадки, коли хакери зламують сайти інтернет-магазинів, щоб вкрасти особисті дані платника (номер картки, строк дії, код CVV). Тоді банк блокує картки, щоб захистити клієнта. Для розблокування картки треба зателефонувати або особисто звернутися у свій банк, який видав вам картку.

Історія 3. Коли можна пообідати за рахунок ресторану

«Засиділися в ресторані до пізнього вечора. Офіціант приніс нам рахунок на чималеньку суму. Ми розраховували заплатити карткою, але термінал кілька разів видав помилку. А готівку з собою ніхто не взяв».

У такій ситуації найпростіше знайти найближчий банкомат і зняти готівку. Якщо ж поблизу немає банкоматів, вирішення проблеми залежить від того, з чиєї вини не пройшов платіж.

Якщо в цьому винен ресторан (наприклад, не було зв'язку тощо), ви можете перекласти відповідальність на продавця. Тоді вас навіть можуть відпустити без оплати.

Але якщо картка не спрацювала з вашої вини (карта заблокована банком або на ній недостатньо коштів), доведеться самому шукати вихід. Наприклад, можна запропонувати розписку, яка підтверджує суму боргу, чи дати якусь річ в заставу, а потім принести гроші.

Історія 4. Як повернути гроші за непотрібні товари

«Сплатив за товар карткою. Через тиждень вирішив повернути товар, бо він мені не підійшов. Прийшов в магазин. Касир мені сказав, що їм потрібна сама карта. Але у моєї карти закінчився термін дії, а без діючої карти повернути гроші касир не може».

Як правило, касир повертає гроші на картку, з якої раніше була оплачена покупка. Для цього треба принести чек на товар. Але повернення можливе і на іншу картку. Наприклад, якщо покупець втратив картку, з якої оплатив товар, або строк її дії минув, а банк нову ще не надав. Однак правила повернення коштів у цій ситуації визначає банк – у своїх внутрішніх правилах.

Аби не трапилося якихось негараздів із вашими банківськими картками, радимо дотриматися важливих правил.

  1. Не залишайте вашу банківську картку без нагляду у чужих руках.
  2. Не говоріть ПІН-код до вашої картки комусь іншому.
  3. Не вказуйте де-небудь у загальному доступі номер мобільного телефону, на який вам надходять SMS-повідомлення про рух коштів на вашому банківському рахунку. Аби дати, приміром, якесь оголошення, користуйтеся тільки тим номером телефону, який не пов’язаний з вашою банківською карткою.
  4. Якщо хочете щось купити через інтернет, придбайте спеціальну картку для інтернет-розрахунків.
  5. Якщо вам зателефонували з невідомого номера з приводу банківської картки, терміново зв’яжіться зі службою клієнтської підтримки вашого банку і уточніть у оператора всю інформацію за вашою банківською карткою.
  6. Якщо ви загубили свою картку чи її у вас вкрали, образу ж заблокуйте картку.



Підписка на статті

Підпишіться на розсилку, аби не прогавити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО. З нашою допомогою працювати легше!

Освітні заходи

Освітні заходи

Отримайте нові знання

Взяти участь

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями з передплати і станьте читачем тижневика «Головбух:БЮДЖЕТ» та журналу «Держзакупівлі» просто зараз

Живе спілкування з редакцією


Опитування

Для переходу на Новий план рахунків якою допомогою від експертів ви скористалися б насамперед

  • Прослухали б лекцію на вебінарі 38.16%
  • Відвідали б семінар на цю тематику 14.47%
  • Прочитали б про це у виданні 47.37%
результати

Розсилка







© Головбух: Бюджет, 2017. Усі права захищено
Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу

Тижневик «Головбух: Бюджет», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 14859-3830Р від 29.01.2009

Журнал «Держзакупівлі», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 18739-7539Р від 14.02.2012


  • Ми в соцмережах
Будь ласка, увійдіть на сайт

Зареєструйся та отримай безлімітний доступ до форм і зразків, а також статей наших експертів, яким довіряють керівники та головні бухгалтери:

✓ 10 500 органів місцевого самоврядування
✓ 8000 органів державної влади
✓ 18 000 закладів охорони здоров'я
✓ 24 300 навчальних закладів та наукових установ

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт
Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль