Доходи та витрати, пов'язані з виконанням будівельних контрактів, в обліку

41
Із 1 січня 2017 року запроваджується НП(с)БОДС, що регулюватиме відображення в обліку доходів та витрат, пов'язаних з виконанням будівельних контрактів, а також розкриття в фінансовій звітності інформації про такі доходи.

ак, із 1 січня 2017 року усі бюджетні установи як суб’єкти державного обліку формуватимуть в бухгалтерському обліку інформацію доходи та витрати, пов'язані з виконанням будівельних контрактів за Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку в державному секторі 131  «Будівельні контракти», затвердженим наказом Мінфіну від 29.12.2011 № 1798  (далі — НП(с)БОДС 131).

Норми НП(с)БОДС 131 застосовуються суб’єктами бухгалтерського обліку в державному секторі — підрядниками за будівельними контрактами.

НП(с)БОДС 131 визначає порядок формування в бухобліку інформації про доходи та витрати, пов'язані з виконанням будівельних контрактів. Зокрема, встановлює, що доходи та витрати протягом виконання будівельного контракту визнаються з урахуванням ступеня завершеності робіт на дату балансу, якщо кінцевий фінансовий результат цього контракту може бути достовірно оцінений.

Дохід за будівельним контрактом включає передбачену будівельним контрактом ціну, а також суму відхилень, претензій та заохочувальних виплат за будівельним контрактом.

Витрати за будівельним контрактом включають:

  •  витрати, безпосередньо пов’язані з виконанням даного контракту;
  •  загальновиробничі витрати.

Окрім цього, НП(С)БОДС 131 встановлює:

  • методи визначення ступеня завершеності робіт за будівельним контрактом;
  • методику розрахунку кінцевого фінансового результату за будівельним контрактом з фіксованою ціною, за будівельним контрактом із ціною «витрати плюс».

Дотримуючись НП(с)БОДС 131, у примітках до фінансової звітності слід розкрити інформацію про:

  • суми доходу за будівельними контрактами, визнані у складі доходу звітного періоду;
  • методи визначення доходу за будівельними контрактами у звітному періоді;
  • методи визначення ступеня завершеності робіт;
  • загальну сума за незавершеними будівельними контрактами.

Зауважимо: Мінфін поки що не затвердив методичних рекомендацій щодо запровадження НП(с)БОДС 131.



Підписка на статті

Підпишіться на розсилку, аби не прогавити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО. З нашою допомогою працювати легше!

Освітні заходи

Освітні заходи

Отримайте нові знання

Взяти участь

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями з передплати і станьте читачем тижневика «Головбух:БЮДЖЕТ» та журналу «Держзакупівлі» просто зараз

Живе спілкування з редакцією


Опитування

Для переходу на Новий план рахунків якою допомогою від експертів ви скористалися б насамперед

  • Прослухали б лекцію на вебінарі 38.96%
  • Відвідали б семінар на цю тематику 14.29%
  • Прочитали б про це у виданні 46.75%
результати

Розсилка







© Головбух: Бюджет, 2017. Усі права захищено
Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу

Тижневик «Головбух: Бюджет», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 14859-3830Р від 29.01.2009

Журнал «Держзакупівлі», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 18739-7539Р від 14.02.2012


  • Ми в соцмережах
Будь ласка, увійдіть на сайт

Зареєструйся та отримай безлімітний доступ до форм і зразків, а також статей наших експертів, яким довіряють керівники та головні бухгалтери:

✓ 10 500 органів місцевого самоврядування
✓ 8000 органів державної влади
✓ 18 000 закладів охорони здоров'я
✓ 24 300 навчальних закладів та наукових установ

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт
Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль